söndag 21 februari 2010

I Fredags åkte jag och Love

till Ljusvattnet!

Min syrra och hennes man skulle se BuddyHolly
på kvällen och behövde barnis och självklart ställde jag upp! Love och kusinerna Emmy & Rasmus har lekt superbra hela helgen, inget bråk och trams!


Middan intog framför TV´n
sen blev det Fredagsmys med popcorn och godis
Linda & Rickard åkte runt 18-tiden och då blev det kvalitetstid med småttingarna.
Vi såg film och mysade i soffan

Massor av bus och skratt!! Love bad att få gå isäng strax efter halv7 och han somnade på en liten grisblink. Lite febrig och snuvig så då är det bara skönt att nattas!
De andra 2 nattade jag vid 20-tiden och de somnade oxå knall&fall. Man blir trött av att busa med moster!

Love tog sovis på Lördan och vaknade inte förrän strax före 07. Då gick vi ner till Emmy som va vaken(pappa R låg och sov på soffan så han skickade jag upp isäng).
På morgonen tog vi det bara lugnt och ägnade oss åt stillsamt pyssel.

Här målar kidsen men "blås-pennor"
Trolldegen kom oxå fram
Lite bil race hanns oxå med
Buskillen
Efter lunch åkte vi in till Skeå och handlade på Maxi. Sen hem och laga GI-lasagne som blev superb! TACK Linda för receptet!

Härligt med eget bord och småstolar!
På kvällen blev det ännu mer popcorn, godis och film! En riktig frossarhelg blev det!!
Kvällsbad
Sötaste prinsessan

Upp tidigt idag med och kidsen hann med lite bus innan det va dax att åka hem.
Bakar lite med trolldegen
Kom hem runt 12 och då åkte killarna iväg på Kajutan med farmor&farfar och sen följde Love med dom hem. Maken och Stefan är ute på prommis i detta icke så vackra vintervädret och jag ska nog lägga mig på spikmattan en stund!

1 kommentar:

Linda sa...

Det var helt underbart att ha er här i helgen. Vilka fina bilder du tog på alla härliga småttingar. Love u sis