torsdag 4 februari 2010

Här har det varit sjukstuga hela veckan

Maken har varit hemma från jobbet och jag har kämpat på för att inte behöva ta ut sjukdagar. Ont i kroppen, trött, dålig i magen och halsont. Inte kul alls!

Har börjat arbetsträna nu oxå, 1 timme mer varje dag och det känns i kroppen. Benet har varit mer avdomnat och stelt och ont i ryggen. Beror nog till viss del på förkylningen oxå, men 1 timme gör mycket. Jag hinner tex inte vila efter jobbet utan jag hämtar Love från dagis direkt. Vill inte att han ska behöva vara där så långa dagar. Men det kommer det att bli om jag klarar 75%, då hämtar jag halv5 vissa dagar. Bara att gilla läget och göra det bästa av allt!! Hoppas jag klarar arbeta mera, det vore ju verkligen en seger i sig!!!

Men nu har jag helg och det känns toppen!! Imorgon blir en lång och härlig vilodag så man kanske känner sig piggare på Lördag, då hade jag tänkt ta med Love och bada eller åka på Leos. Han får nog välja tror jag.

Pysslat har jag gjort flera timmar varje kväll, är nog därför jag har så j*vla ont i ryggen.

Nu ska jag käka lite vinegums och se på biggest loser och känna mig smal för ett ögonblickkenyit

1 kommentar:

Unknown sa...

Härlig sida du har.
Tack för titten hos mig, kul att du vill vara med och fira.
Å tack för att du länkar till min blogg. :)
Kram Nilla