måndag 4 januari 2010

Underbar dag

har det varit idag!
Love sov till halv8
och efter en lätt frulle drog vi iväg till Strömmis med S.

Efter lunch kom Ossian&Elsa på besök och busade med oss.

Göran lär Elsa hur man pratar i walkie talkies
.
Massa spring i benen hade alla 3 små troll
Elsa vilar lite
Love och Ossian leker med Cars
Koncentrerad på TV´n
Strax efter 16 åkte kidsen hem och då käkade vi middag och sen gick vi ut och lekte i snön.
Härligt med stora snöhögar!
Svårt att få med båda på bild, när man själv är den som fotar

Jag måste bara lära mig hur man tar bra bilder i olika ljus. Jag använder mest auto, men tycker det känns slösaktigt när jag har en så bra(och DYR)kamera med så många finesser.
Nån som vill lära mig?

Love somnade på en blinkis halv7 och nu ska jag röja undan i köket, har fixat middagen till imorgon. Köttfärslimpa och kantarellstuvning och koke pären. Härligt att ha maten klar!

Inga kommentarer: