torsdag 7 januari 2010

träningen är i full gång

och jag kämpar på med GI-mat!

Började efter nyår(när annarskenyit)och har losat 3kilo redan!
Brukar alltid vara så när jag väl bestämmer mig, jag rasar i vikt första veckorna och allt känns superbra. Sen så kommer jag på en platå och vikten står stilla och det är då det börjar bli jobbigt. Oftast då har jag fallit tillbaka i gamla vanor och lagt på mig alla kilon igen.
Hoppas INTE det blir så denna gång!!!
VILL INTE vara tjock!!!

Har registrerat mig på funbeat.se och där kommer jag att skriva när jag tränar samt min dagliga vikt. Jag VET att man inte ska väga sig varje dag, men jag kan bara inte låta bli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är alltid vacker trots nåt kilo hit eller dit.
Pups

Sophie sa...

TACK för dom orden, kära pappa! OM du bara visste hur glad jag blir för den kommentaren! Du har gjort min dag!!