onsdag 20 januari 2010

Love har bakat en kaka

på dagis och så här såg den ut.
Supersmarrig va den oxå, smakade en liiiiten liiiten bit....

Idag ville Love att jag skulle hämta honom på dagis direkt när jag kom från jobbet. Brukar i vanliga fall parkera bilen hemma och gå in en liten sväng först och ta på mig lämpliga ute-lek-kläder. När jag kom dit så skulle dom precis gå ut så då stannade jag drygt 30minuter så Love hann leka lite.
Jag passade på att chittchatta med 2 av världens bästa dagisfröknar, Anna-Karin och Linn. Är sååå tacksam för att Love har de fröknar han har, för de är helt enkelt underbara!! Känner mig lugn och trygg när jag lämnar Love i deras omsorg.

Men fy så jag frös där!! Hade inga täckbyxor och bara en tunn tröja under jackan. Stod stilla mest hela tiden oxå.
*brr*
Men vad gör man inte för sitt barn....

Speciellt när barnet är så här underbart

Inga kommentarer: