fredag 15 januari 2010

Här kommer massor med

bilder på mitt allra första "papperspåsealbum"

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig innan jag började. Delen där det står "julen 09" va tänkt som en "flärp" som skulle vara vikt från baksidan och som liksom skulle stänga albumet som en bok, typ. Om ni fattar!? För att öppna så va det bara att vika ut flärpen. Nåja, det blir inte alltid som man tänkt sig!

Har iaf använt mig av BasicGrey´s serie eskimokisses som jag förälskat mig i såååå mycket!! Men detta är mitt sista alster av serien(just nu) för nu känner jag att det är dax att scrappa med annat material!


Framsidan
Närbilder
Första "sidan"
Närbilder, svårt att se men jag har stämplat ordet "PRINS" längst upp
och "MITT HJÄRTEGRYN" längst ner
LOVE skrivet med stickles
Jag och mina boys
Närbilder
swirls som jag gjort själv av pearlmakers
Kusinerna
Lindas härliga familj
2 chipboard blommor som jag pimpat lite
Albumet från sidan
samt baksidan
Kort på alla kusinerna som ligger i fickorna på albumet
Baksidan på korten där jag tänkte skriva lite om varje barn
Knappar i mängder
Älskade syster yster och hennes man
Har stoppat i fler kort från julen i albumet, men dessa har jag inte gjort nåt speciellt med förutom att stansat hål i och knutit fast med varandra.

Inga kommentarer: