måndag 14 december 2009

Lucia firande på Loves förskola

I eftermiddags va det lusse firande med 3 avdelningar från Loves förskola. Fröknarna hade ordnat allt så himla bra(som vanligt) och vi hade en mycket trevlig stund. Love stod tyvärr rakt bakom en av luciorna så jag fick inte så många bra bilder där han syns med. Så jag tog ett helt gäng bara för att få nåt bra kort!

"tåget"

Efter uppvisningen bjöds det på peppisar och lussebullar som barnen varit med å bakat. MUMS!!
Farmor och Love
Min underbara lilla kille
härliga trollungarna Elsa och Ossian följde med oss hem
Ovanstående barns mamma och pappa, lite lagomt frusna
Synd bara att det va omkring -7 grader ute och blåste lite kallt.
Men nu hoppas jag verkligen att kylan OCH snön kommer!!

Fick förresten 2 supergoda nyheter idagcelebratemenari Är sååååååååå lycklig!!!!!!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hej Sophie !
Såg att du hade kameran i högsta hugg i eftermiddags. Var därför tvungen att kika in här och spana. Du är ju så duktig på att lägga ut bilder och mycket riktigt så hade du det. Blev ju fina bilder trots lucian framför Love :-)
Vi fick också 2 glada nyheter, jag gissar att det är samma. Härligt och kul! ;-)
Ha en fortsatt underbar kväll.

Anonym sa...

Nu blir man nyfiken ;-)
Vad var det för nyheter?
P