tisdag 1 december 2009

Igår bestämde jag mig för att ta TimeOut!

Sista månaderna har jag känt att jag riktigt inte hinner med. Trött, orkeslös och ingen motivation till nåt.

Väldigt svårt att somna på kvällarna, mycket tankar som kommer och går. Otroligt trött under dagen, svårt att fokusera på jobbet. Känner mig väldigt stressad över framtiden, ny ansökning om fortsatt sjukersättning är på gång.
Ledsen mycket.....orolig......tänker för mycket......


Har haft flera samtal med min chef om detta och hon tyckte absolut att jag skulle sjukskriva mig 1vecka för att ladda batterierna. Underbart med en så förstående chef!!

Har själv minskat ner på mina mediciner men så här i efterhand så kanske det inte va så smart. Ska försöka få en läkaretid på hälsocentralen, men det vet man ju att det inte är så lätt alla gånger.

Ska iallafall vila mycket och försöka ta hand om mig själv. Göra sånt som jag mår bra av.

Lyckades ju i våras loosa 8kg rätt så smärtfritt men har nu tyvärr gått upp nästan allt.
Inte tränat speciellt mycket heller, orkar bara inte.

Imorse klev jag upp och fikade runt 08 sen gick jag isäng och sov till efter 12!! Märks att jag ligger efter lite i sömntimmar.


Ont i huvudet konstant och känner mig yr. Kroppen värker och är stel och tung.

Kan inte sätta ord på varför jag mår så här, men just nu är ryggsäcken bara för tung att bära. Behöver ta av den och hitta styrkan igen. VILL ju må bra!!

Tur att jag har mina underbara killar som ger mig orken att kämpa.

Inga kommentarer: