måndag 7 december 2009

Idag har det varit en riktig

härlig dag!!

Fick sovis till halv9 sen fixa sig iordning och åka iväg på hudmott med Love. Vi fick träffa samma läkare och visa upp våra händer och fötter. En del prover togs och så hämtade jag ut medicin för närmare tusenlappen, så nu ska här smörjas!!

Vi passade på att käka lunch på sjukhuset innan vi åkte hem till Petra och kidsen för lite trevligt umgänge. Mammorna kunde sitta i soffan och cittchatta medan grabbarna lekte.

Sen åkte vi alla iväg på avslutningen på barngympan.
Love verkligen älskar gympan!! Han springer omkring och hoppar och studsar och skrattar. Så underbart att se att han vågar utan att jag behöver stå bredvid. Där har han verkligen utvecklats enormt mycket, förut så va jag tvungen att finnas nära nära. Jag tycker det är viktigt att han får leka självständigt utan att hålla mamma i handen hela tiden. Tror att han mår bra av det och att det stärker hans självkänsla.

Jag passade på att mysa lite med lilla söta Tilda, en go och glad bebis!

Sen hem och fixa käk och sen har vi pysslat lite. Nu spelar han spel och jag ska se glammis innan det är dax för nattning!

Inga kommentarer: