torsdag 17 december 2009

brrrrr så kallt det har varit idag

Nästan -20grader på sina håll!! Men efter jag pratat med syrran i Tärnaby och fick veta att där va det över -30, så insåg jag att kanske vi inte haft så kallt idag ändå. Eller vad säger ni?!

Efter jobbet så blev det horisontalläge direkt, trött som bara den. Love vaknade halv4 inatt och ville komma och sova hos mig. Varm som en kamin va han och skulle naturligtvis ligga nära nära, så inte kunde jag somna om. Men tur att han gjorde det! Han somnade oxå i eftermiddags och jag väckte honom efter 1timme. Då vet man att han är riktigt sjuk!! Han sover ALDRIG på dagen annars!

Sen åkte jag iväg till StudioTakeCare och ansade bort hår på ben, bikini samt noppade lite på ögonbryna som även fick färg på sig. Inhandlade diverse smörjelser oxå, hon har ett stort sortiment för både damer och herrar. Kostade på mig ansiktskräm, ögonkräm, ansiktspeeling samt ansiktsmask. Fick ett stort hål i plånkan, men pengar är ju till för att användas!

Nu sussar lilleman och jag ska stansa lite namnbrickor, fick hem en stooor laddning tags idag.

Tjingeling

Inga kommentarer: