fredag 6 november 2009

Trevlig eftermiddag

har jag haft idag!

På förmiddagen så tog jag det lugnt och vilade mest. Pysslade lite och surfade runt på olika bloggar för inspiration till mitt nästa projekt. Käkade lunch, duschade och sen iväg!

Hämtade trollet och så åkte vi hem till Petra, Joel och lilla Tilda. Killarna lekte superfint tillsammans och vi mammor fick tid att chittchatta och mysa med sötaste bebisen Tilda!

Sen vid middagstid ringde H och undrade om jag kunde hämta Ossian och Elsa på dagis. Så då åkte vi tillbaka på dagis och hämtade upp några ungar till;-)) Hem och käka kalops och glass och nu leker kidsen inne på Loves rum. Härligt med massor av kids hemma!!!

3 trötta små busar varvar ner med Teletubbies.
Ungarna åkte hem runt 18-tiden och då var det hopp isäng för mitt lilla troll som somnade på en grisis!

Inga kommentarer: