måndag 16 november 2009

Tredje gånget gillt?!

Idag på jobbet så började det klia IGEN!! Tittade mig i spegeln och fasen så prickig jag va i ansiktet. Kliade mest runt ögonen och så ner på halsen och överarmar. Utslag där oxå. Så det blev cortison och antihistamin även denna gång. Snälle Dr U ringde även lungjouren och rådfrågade honom så nu ska jag käka antihistamin varje kväll i 2månader och vara noga med att föra "matdagbok" om detta händer igen. Ska iaf fortsätta utesluta clemmisar samt alla citrusfrukter.

Så det blev ingen gympa idag för Love och Ossian, behövde vila när jag kom hem. Orkade inte släpa mig på dagis heller så bästa T tog med sig Love hem till sig. Kidsen hade lekt toppenbra tillsammans och så bjöds det på middag oxå.

TACK underbara T för att du ställde upp
pelukpeluklove

Nu blir det spikmattan och sen sussilura.

Inga kommentarer: