fredag 20 november 2009

liten uppdatering

vad som skett de senaste dagarna. Typ.......inget!
Jobbat, hämtat barn på dagis(de flesta dagarna denna vecka har det blitt 3 små ljuvliga busungar)surfat lite, fixat middag, nattat barn och sen pyssel. Har gått isäng tidigt nästan varje kväll, igår strax före 20, är såååå trött av antihistaminet. Skall hålla ut över helgen sen måste jag ta ett snack med dr.U och kolla om jag kan minska ner på dosen, svårt att va koncentrerad på jobbet när jag bara gäspar!


Idag ringde bästa T och frågade om Love fick hänga på dom hem. Självklart fick han det! Jag hade precis vaknat från en liten powernap så jag anslöt efter 1 timme ungefär. Barnen busade och stojade och mammorna pratade om ditten och datten tills det va dax att åka hem.

Nu sussar lilla trollet och jag ska göra klart ett julkort som jag började på igår. Släkten kommer att få en hel drös med kort i årkenyit

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser jag fram emot. Puss och kram på er alla/M