tisdag 17 november 2009

Idag har varit en riktig pysseldag!

Speciellt när de värsta skakningarna lagt sig och huvudet inte längre kändes som om det skulle trilla av.

Skapade dessa små etiketter enbart med material(förutom Rudolfs röda mule som jag gjort med liquid pearls) från November kitet från LittleYellowHouseKits.
Jag bara lööööv dessa papper
Några vita liquid pearls pärlor

Testade att altra en tändsticksask den lilla modellen.
Här har jag lagt till bokstäverna samt gjort några pärlor av liquid pearls.
Detta kort är jag supernöjd med!! Har använt mig av BasicGrey och serien Eskimokisses samt material från min egen gömma.
Kunde inte bestämma mig för vilket foto som blev bäst, så jag la in båda...

2 kommentarer:

Vera sa...

Hej :)
Vad kul att du hittat till min blogg- och att du lämnat en kommentar!! Vilken mysig blogg du har, här finns mkt fint att titta på *ler*
Ha det gott!
KRAM

Anonym sa...

Men OJ vad många fina kort du gjort!!
Den här "fliken/kort" hade jag aldrig sett...såg ju även MITT kort här :-)
Petra