tisdag 10 november 2009

Idag hände det igen!

Runt 9 tiden började det klia lite på ena armen och jag fick lite röda utslag. Sen efter några minuter va jag röd på båda armarna, på bröstet och runt halsen. Så jag gick till Dr. U och rådfrågade honom igen. Det blev cortison, antihistamin och en pvk för säkerhetsskull. Utslagen och klådan la sig på 40minuter ungefär. Jag har självdiagnostiserat mina kli-attacker och kommit fram till att det måste vara clemmisar jag inte tål. Käkade en just innan allt satte igång och det gjorde jag i Torsdags oxå, fast då hade jag utslagen redan på morgonenfikir
Hursomhelst så ska jag iaf undvika clemmisar ett tag nu. Får testa att käka igen om några veckor. Har fått utskrivet av Dr. U både cortison och antihistamin så det är ju bara att packa fickorna fulla med piller innan jag testar
kenyit

Vilade i 2 timmar när jag kom hem, känner mig tung i huvet och mår lite illa.

Nu är maken med sonen hos tandläkaren och sen skulle dom käka nåt på Kajutan. Jag ska fortsätta vila.

Inga kommentarer: