torsdag 12 november 2009

Idag fick Love köpa

Iggle-Piggle och Upsy-daisy(inte helt säker på stavningen)på IcaMaxi. 249kr styck + MakkaPakka som han redan hade=750spänn för 3 stycken dockor! Men oh så glad han är i dom!! Han har spanat på dom en längre tid och nu bestämde jag mig för att såklart han skulle få dessa härliga figurer från drömmarnas trädgård.
Själv tvekar jag inte en sekund när jag klickar in scrapgrejjer för flera tusen.....
Så varför inte?!

Idag runt lunchtid fick jag påhälsning på jobbet av mina älskade killar! Vi åkte på maxi och handlade och sen hem och leka. Jag passade på att vila lite, har sovit dåligt några nätter nu så jag hade lite att ta igen. Vaknade lagom till glassbilen så nu är frysen full igen!

Ikväll har det blivit pyssel och pyssel så ryggen värker, dax att sussa.

Inga kommentarer: