lördag 28 november 2009

Fullt ös

har det varit idag!

Imorse åkte vi som vanligt på Maxi och storshoppade. Hem vid 10, packa in varorna, fixa lunch, dammsuga, dammtorka och sen fixa till sig lite.

Runt 2 tiden åkte vi och hälsade på hos Malin och Daniel och deras småtjejor. Äääntligen fick vi snusa på liten Maja drygt 2 månader!

Sötaste Maja
Stolt storasyster Mimmi
Love testade Mimmis cykel
Pappas telefon är superkul
Mina älskade killar
Malin bjöd på supersmaskigt fika och vi hade en väldigt trevlig och pratig eftermiddag.
Det gör vi om, snart!!

Sen åkte vi hem och fikade lite innan vi begav oss till Storsjöhallen och personal+respektive+barn-fest. Härligt julbord, plask i plurret samt påhälsning av självaste tomten. Det blev en sen kväll för Love, kom isäng strax efter 20 och somnade naturligtvis på en grisis.
Trött liten kille

Ska bli mycket intressant att se vilken tid han vaknar imorgon! Tur att jag har sovmorgon...

Nu har jag glott på Robinson och nu ska jag kolla igenom månadskitet från LittleYellowHouseKits. Förra kitet va jag bara sååååå nöjd med!!!

Ha det gott!!

Inga kommentarer: