fredag 23 oktober 2009

regionsmöte

har jag varit på idag. Mycket prat om transplantation och allt vad det innebär. Väldigt intressanta föreläsningar och många trevliga människor!
Men oh så jobbigt för min stackars kroppnangih
Sista timmen fick jag stå upp, hela mitt högra ben, från tå till rumpa, domnade bort och värkte som satan. Kunde knappt stödja på det! Inte kul alls..... Så nu är jag rätt så sliten i kroppen, ska lägga mig på spikmattan snart och sen krama kudden!

Idag ramlade Love från en fåtölj,
rakt ner på ansiktet och främst då pannan. Som han grät...... Min fina lilla kille...... Han fick världens blåa bula i pannan.....Men han var sååå duktig och lät mig hålla ett fruset köttfärspaket mot pannan, för att minska svullnaden! Älskade lilla barn
!

Imorgon kväll är det tänkt att han ska sova hos farmor&farfar. Han fullkomligt älskar att vara där och det är ömsesidigt!! Dom tänker nog som min farmor sa till mina föräldrar när jag och mina syskon va liten

" låt dom komma och vara här, det kommer en dag när dom aldrig vill komma och hälsa på"

Sååå sant så!!
Inte ville vi ju vara hos farmor&farfar när vi kommit upp i tonåren, då ville man ju dra runt på samhället med polarnakenyit Men när vi va små, så var vi där i stort sett varje helg! Vi käkade saft och limpmackor med korv som pålägg, till frukost. Och så följde vi med farmor till affären i byn , där minns jag att vi alltid handlade en halvmeter popcorn för typ 1krona eller nåt! Mitt emot där dom bodde fanns det en liten kiosk som vi köpte vårat Lördagsgodis ifrån. Man fick peka ut vilka sorter man ville ha, typ en hård karamell för 20öre. Vi hade massor med kompisar där och vi lekte boll-över-tak, kurragömma och så sprang vi omkring på alla ängar med högt gräs. Stod vi upp så syntes vi inte! Det va tider det!!

älskade farmor&farfar RIP

Inga kommentarer: