måndag 12 oktober 2009

Känns lite bättre idag

efter en rolig och stimulerande dag på jobbet. Fast det är det nog alltid tycker jag! Trivs sååå himla bra med mina arbetskamrater, arbetsuppgifter och alla fantastiska patienter. Dagarna är fulla av utmaningar och jag går hem varje dag nöjd med min insats.

Efter dagis fick Love fara hem till farmor och farfar på middag och bus. Jag lyxade till det lite med vaxning av ben/bikini samt brynfärgning och plock. Så nu känner jag mig lite extra piffigsenyumkenyit

Tusen tack kära svärmor för att du ställde upp!! pelukVi har haft våra konflikter och annat, men jag vet ändå att jag alltid kan lita på dig när det gäller Love. Jag är så tacksam för att han har sån fin farmor och farfar(ja...mormor och morfar oxåkenyit)som älskar honom villkorslöst.
Jag hoppas ni vet hur mycket jag tycker om er för det
love

Nu ska jag käka en något försenad middag(får tacka svärmor för den oxå)och sen blir det pyssel hela kvällen lång.

Inga kommentarer: