torsdag 29 oktober 2009

Idag har jag vaccinerat

maken och sonen mot den nya influensan. Love fick bestämma vem som skulle vara först och det blev pappan som inte kände nåt när jag stack. Måste vara hans muskulösa armarkenyit
Sen blev det Loves tur och han satt själv på britsen utan att vi höll i honom.
"Aaaaj, mamma det gör ont" sa han när jag stack och när jag sprutade, men han satt alldeles stilla. Sen fick han ett plåster och en kram och sen va det bra!! Såååå duktig min fina kille!!love

*stolt mamma"

Sen åkte killarna till barnenshus och köpte tågbana till trollet. Hämtade mig efter APT mötet och så drog vi på Maxi för lite handling. Passade på att göra bort middan på mackedonken, men inte har dom så värst goda burgare....

Nu ska jag se Glamour sen iväg och träna!

Inga kommentarer: