söndag 4 oktober 2009

Härliga Söndag

Idag har vi bara varit inne och myst! Kollat på film, käkat glass, rensat lite i Loves rum och massa bus såklart!! Love har inte haft feber idag och han har ätit lite till alla mål, känns som om det vänt nu. Han kommer att få vara hemma med pappan iaf 2 dagar till, sen får vi se hur han mår. Vi brukar alltid ha honom hemma några dagar extra så han hinner återfå kraft till att busa på dagis med kompisarna.

Själv har jag oxå varit feberfri, men totalt orkeslös! Tur att maken är piggare så han har varit mest med Love, jag somnade tom på soffan fast dom lekte brevid. Har ont i halsen och kroppen, mest ryggen, men tror nog jag ska till jobbet imorgon ändå. Har telefonrådgivning i veckan så då får jag sitta ner mest hela tiden.

Har sålt Loves gamla pop overall han hade förra vintern, 600spänn fick jag för den. Jag mötte "köparen" ute på gården, ville inte riskera smitta henne med nåt. Men det tyckte hon va helt ok!

Sötaste Love i badet
Nu sussar trollet och jag ska fortsätta scrappa!

Inga kommentarer: