fredag 4 september 2009

vill inte få svininfluensan!!!

Idag har vi en sjuk liten kille här..... Hög feber, snuvigsnuvigsnuvig, tjock i halsen och hosta!! Kom från ingenstans!! Igår eftermiddag när jag kom hem från jobbet vid 3tiden så va han helt piggelin, bortsett från lite glansig i ögonen som jag antog berodde på att han och pappan varit på badhuset i över 3timmar.
Klockan 6 på kvällen va han tok förkyld, alltså 3 timmar senare!!! Man blir ju inte lite rädd, när man vet att gris sjukan ter sig så. Från att ha varit helt pigg till mega sjuk på några timmar.....

Inatt sov(läs:låg vaken)trollet i pappans säng, han vaknade flera gånger direkt från kvällen, så då tyckte jag det va lika bra han fick sova med mig. Vill ju ha koll......
Han fick en supp vid halv4 för då vaknade han och va stekhet. Drack lite vatten och somnade sen om i drygt 1timme.

Nu spelar han TV spel med pappan..........

Pappan vabbar och jag ska gå till jobbet om 2timmar med endast några timmars sömn. Blir nog bra det!

1 kommentar:

SMÅKILLARNA sa...

Men lilla love... HOppas han kryar på sin snabbt så killarna kan leka =) Det ordnar sig Sophie - inte kommer han att få svininfluensan, än fast man hela tiden tänker på det.. Hua!