torsdag 24 september 2009

imorse

badade jag och Love en bra stund innan vi åkte iväg på stan.

Jag hittade lite kläder till mig själv och så fixade jag Loves vinterkläder! Jag har alltid köpt Polarn o Pyrets overall men i år tyckte jag inte alls dom va nå fina.

Så det blev Didriksson istället!! 800spänn för overallen, 400 för mössa+handskar.
Tur att svärmor sponsrar lite
kenyitkenyit
Jackan blev från pop, röd och fin!
1000 laxar för jackan, byxan från FIX 400spänn(tack bästa farmor för dom) 350 för Hestra vantarna och mössan är från ifjol.
Summa 2950 kronorduitduitduitduit
Endast det bästa är gott nog åt min älskade lilla sonlove

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han kommer då inte att frysa i vinter :-) Då var det bara ett par kuoma skor för 6-700:- kvar på inköpslistan!!

Sophie sa...

Han kan ha dom från i vintras;-)