onsdag 16 september 2009

Eftermiddagsbus på berget

Direkt efter hämtning på dagis så åkte vi upp på berget. Kidsen lekte bra utan trams, men nog märktes det på Love att det va länge sedan dom träffades. Han ville vara nära mig och kramas och tyckte jag skulle sitta på golvet och leka med honom. Efter en stund blev det något bättre iaf!
Vi blev bjudna på middag oxå, tack J för det!! Blodpuddingen till grabbarna och jag och J käkade GI-mat. Blev ju bara sååååå avis när jag hörde att nån loosat över 15kgkenyit Faan jag vill oxå bli av med mitt flärra!!!! Men hur i helvete gör jag när det enda jag kan tänka på är olw....godis...glass....choklad......äter ibland så jag får/trots att jag redan har ont i magen......... help me pliiiiiiiiiiiisdoa

Hmmm....vad ska vi leka med?
Parkera bilar i huset kanske?
Bilar på bordet....
Lego....
Love och Dennis leker med bilbanan
Killarna hann med lite bus ute på gården oxå
Love somnade på en grisis efter kvällis och saga och jag ska snart hoppa i bingen, är så jävla trött hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder!!
Och du....det är bara att ta nya tag om du känner att du tappat stinget!!!!
Kram /J