måndag 31 augusti 2009

TJEJMILEN

Då har jag sprungit(läs:lufsat)mitt allra första lopp!! Sån otrolig stämning det var och alla var glada och förväntansfulla. Jag har aldrig nånsin sprungit eller ens prommat 1mil(vad jag då vet)men ändå så tog jag mig runt utan probs! Jag kände aldrig att jag inte skulle klara mig utan jag fick bara mer krafter allt eftersom. När det va 2km kvar så kändes det som om inget va omöjligt....jag klarar allt.....jag har mer kraft och styrka än vad jag tror..... Underbar känsla!!!! Längtar redan till nästa år och då ska jag fasen ha tränat mer så jag orkat lubba hela vägen fram till mål!!

Fasen så dyrt det är att åka taxi:-(((
331 dineros från landstingshuset och Solskenet, har kunnat göra mycket roligt för dom pengarna istället! Men vad gör man när man inte har nåt val? Syrran va stressad, hon hade 40mil hem att köra, så hon tyckte att 3mil till på det va alldeles för mycket
.........
Bästa Tilda hade erbjudit sig att hämta mig, men inte fasen ringer jag ju och väcker folk klockan 02 på natten!! Speciellt inte när det är dagis/jobb dagen efter!!
Nåja, bara att betala och se glad ut!

Idag har vi chillat hemma och på em cyklade vi hem med Tilda och barnen för lite bus. Middag fick vi givetvis oxå, tack gumman för det!!
Jag har ont överallt, trött och så känner jag av en förkylning på gång.
Blir en tiiidig kväll......
Jobb imorgon bitti.


Lilla trollet i badet

1 kommentar:

Anonym sa...

UNDERBART bra av dig!!
Hoppas jobbet gick bra idag!
Vi hörs om date...
kram / Jenny