fredag 21 augusti 2009

Fredag

Imorse efter frulle fick vi besök av 3 tjejjor från Själafjäden! Love och hans kompis Y har inte setts på hela sommaren, men det märktes inte. Som dom lekte!! Såååå himla kul att se. Inget trams eller bråk utan bara skojskoj! Mammorna hann chittchatta massor ostörda;-))

Myser i Loves säng

Käkar äppelbitar och snurrar lite
Bad
Småfossingarna

Love ville fota mig och så här blev det!

Eftermiddagen

Efter lunch cyklade vi till lekparken på kvarteret nedanför och lekte med alla "dagmammabarn" som va där. Love träffade även 2 dagis kompisar som bor på gatan och dom lekte järnet.

Lämnade Love på svärmors jobb strax efter 15 och så åkte jag iväg till frissan för att ansa barret lite. Hämtade ut mitt paket från Panduro som innehöll en väldans massa fynd till 70 %.

Hämtade Love före 18 och innan vi åkte hem lekte vi kurragömma ute på gården. Love gömde sig i en buske full med brännässlor så han fick lite ajaj på ena handen.

Syns inte så bra


Blir inget pyssel ikväll, känner att jag ids inte göra nåt innan jag flyttat ut i vardagsrummet. Skulle behöva organisera mig lite bättre men det är ju inte lönt.
Så jag slappar framför TV´n istället;-)

Inga kommentarer: