måndag 17 augusti 2009

förmiddan

tillbringade vi inne. Love lekte järnet med allt och ingenting!

Här har han byggt en båt av täcken, filtar och kuddar;-)
Man kan mysa i den oxå
Mammas hjärta
Love tog in sitt NallePuh bord till min hobbyskrubb och satt och pysslade med mig. Han målade, klippte och pärlade medan jag gjorde klart Canvastavlan.

Jag snabb scrappade även ihop ett födelsedags kort till mitt gudbarn Mikaela som träder in i tonåren imorgon.
Eftermiddagen

Sen efter lunch cyklade vi till posten och sen till bästa farmors jobb. Hon va på väg hem på lunch så då cyklade vi dit istället, tog oss 20min och Love trampade på hela vägen!

Där plockade jag 2liter hallon och Love sparkade boll med farmor.
Sen cykla hem och väl hemma så intog vi horisontalläge i solstolarna och klev inte upp förrän 2timmar senare. Eller nja....Love klev nog upp och ner hela tiden men jag pressade på;-)

Sen ut på gården och sparka boll i ca 1 timme tills pappan kom hem!

En trött liten kille ser Dora och käkar hallon.

Nu sussar trollet och jag ska fortsätta med mitt minialbum!

Inga kommentarer: