onsdag 19 augusti 2009

Dagen som gått

Efter frukost cyklade vi iväg till dagis för lite lek och bus! Love tyckte det va jättekul att få vara där, han hade packat sin nya Carsväska(tack snälla farmor)med lite extra kläder att ha i sitt skåp. Vi sa hej till alla fröknar och barn och Love började genast cykla runt inne på gården med kompisen Elsa.
Sen åkte vi in till stan och mötte upp min kära storasyster Linda och en del av hennes barnaskara.
Käkade lunch, mjukglass och hann med ett besök på hobbyaffären oxå innan det va dax att åka.
Svängde förbi Maxi och Love lekte i minihuset medan jag handlade lite mat.
Hem och käka mellis på balkongen och sen låg jag och slumrade i en av solstolarna och Love lekte runtomkring.
Bästa Tilda ringde efter en stund och ville låna Love över middan. Självklart fick hon det;-)
Jag hann med att röja lite här hemma och plockade 1liter blåbär.
Hämtade Love strax efter 18 och det hade gått bara bra, inga bekymmer alls.
TACK vännen!!!

Trollet somnade på en grisis och jag har slöat framför TV´n, trött som fasen ikväll.

Inga kommentarer: