onsdag 15 juli 2009

Stan med tjejjorna

Imorse vaknade trollet som vanligt strax efter 05 *gäsp* och då fick han leka stilla och tyst inne på rummet. Han är väldigt duktig på att roa sig själv på morgonkvisten och tur är väl det!! Sen när alla va vakna så lånade jag bort Love till världens bästa farmor så att jag kunde vara med tjejjerna på stan. Blev lite shopping och lunch sen drog vi på Nydala och där va det fler än oss som va sugen på sol och bad!
Hämtade Love i ett grått och molnigt Holmsund, vilka otroliga kontraster det varit idag mellan stan och hemma!!!

Vi åkte hem för lite bus inne och efter middag cyklade vi iväg på Skeppet och lekte tills det va dax att cykla hem och möta JB.



Love gillar verkligen att klättra och han tar sig fram precis överallt.

Rutschkanan är en stor favvo just nu!

Solen tittade fram så då fick Love vara sommarklädd. Klättrade uppför rutschkanan hela vägen upp!
Nu ska jag bara slappa med zappen och lite popcorn!

2 kommentarer:

SMÅKILLARNA sa...

Jag hakar gärna på och pysslar nästa torsdag så får du lära mej lite om smyckestillverkning! =) Ska ni träffas då eller? Jaaa du Soffan du ska nog inte titta på smycken på NÄRA håll du som är så duktig!!/maria

Sophie sa...

Jag åker till Tärnaby i slutet av denna vecka och är borta över nästa. Men vi kan ju träffas själva och pärla ihop!