fredag 3 juli 2009

inget händer

Vikten står stilla och jag har inte fått upp nåt sug för träning:-(
Va iaf i Onsdagskväll på funktionell puls gympa! Superkul och idag känns det att musklerna fick arbeta, lämmen lite här och där. Har tänkt börja med morgonprommisar men just nu så är jag bara såååå trött.
Love envisas att vakna runt 06.... HUR gör ni som har barn som tar sovis på helger och somrar?!?!???? Inte är det nån skillnad hos oss!!! Nu när det är så ljust ute på kvällarna så har jag svårt att komma isäng i rimlig tid(för mig då alltså)ofta blir klockan mot 23 innan jag kojsar. Innebär typ 6timmars sömn och det känns ibland väldigt lite. Nåja.......


Ska dricka lite vatten och käka en frukt och se om jag piggar på mig så pass att jag orkar dra fläsket runt spåret.

Inga kommentarer: