lördag 27 juni 2009

Såååå underbar dag

Jag och Love åkte ut till havet strax före 10.00. Efter 1h ungefär kom pappan och höll oss sällis ett litet tag. Sen åkte han på fotboll. Jag och trollet badade, solade, lekte och hade det supermysigt tillsammans.

Faktiskt så va det inte så kallt i vattnet, Love plaskade på och doppade sig flera gånger.

Vi lekte mycket i den fina lekparken som finns brevid stranden. Synd bara att det har varit mycket skadegörelse där, så alla rutschkanor va avstängda.


Fika, mys och lek på stranden.


När klockan va halv3 packade vi ihop och åkte till farmors. Där fortsatte vi att bada, sola, leka och mysa.

Vi hjälpte även farfar att klippa gräset.
När pappan anslöt sig till oss så började vi greja med båten, och förhoppningsvis så kanske hon ligger och guppar vid båthamnen om några dar!!

Gissa om jag har bränt mig........ Att jag aldrig lär mig!!! Eftersom jag inte kunnat ligga och pressa, utan varit med Love, så tänkte jag nog inte på att solen skulle ta på så här mycket. Nåja.......

Gnatt

Inga kommentarer: