lördag 13 juni 2009

Obbola Marknan

Började dagen med sovis till nästan halv10!! Sen fick jag rappa mig för G och L ville åka till marknan, så jag tryckte i mig 2 hårdmackor och sen drog vi iväg. Farmor&farfar hakade oxå på.
L fick ett par "fejk-crocs" av farmor sin och han valde färg själv. Rosa;-)) Såå fina och nu har vi satt på lite cars-pluttar på dom oxå!
Blev glatt överraskad när jag såg att Pagoni och NettansScrapbooking4you hade en liten pysselmässa på FolketsHus. Måste åka tillbaka imorgon för jag hade hungriga boys som ville hem och äta. Pagoni hade oxå workshop i stansning, så imorgon ska jag stansa några tags, blir nog hjärtan av alla möjliga slag. *längtar tills imorgon*
Men jag hann med att köpa pärlor och annat till ett halsband och så lite scrapgrejjer förstås.

Detta superfina kit blev jag förälskad i direkt så jag va bara tvungen att köpa det. Billigt va det oxå, endast 165dineros. Mönster papper från både CratePaper och MyMind´sEye samt dekos från bla CratePaper

Blev lite annan shopping oxå


Ska försöka mig på att göra ett halsband med ringar och så pärlor emellan. Blir nog kvällens projekt!


Åkte till Björkvägen för lunch och nu är vi hemma igen. Pappan ligger och sover och hämtar krafter till p-festen ikväll och sonen leker med sin tågbana.
Love har varit lite trött och hängig hela förmiddag och nu tror jag ev att han håller på att få feber. Känns som om förkylningen aldrig riktigt tar slut, går bara runt och runt.

Inga kommentarer: