söndag 21 juni 2009

lite av varje

Imorse vaknade jag strax efter 07, har alltid svårt att sova länge på morron när trollet är borta. Men det är skönt att få vakna av sig själv och ligga kvar och mysa tills man är riktigt vaken.
Vi åkte och hämtade Love direkt efter frulle och då for grabbarna på en liten fisketur. Först så grävde Love fram några maskar att ha som bete och så testade han svingen på spö´t!

Jag åkte hem igen och vilade. Förkylningen är envis och jag är även illamående och yrslig och det går inte över med vila. Nåja, bara att snyta på och härda ut!!

Sen käkade vi lunch på Bvägen och efter det tänke jag pressa lite. MEN...då har solen försvunnit helt och regnet småskvittrar. *morr* Så det va bara att klä på sig och ignorera kylan! Vi sparkade lite boll och lekte på gården innan vi åkte hem. Farfar va riktigt busig idag.


På hemvägen så tävlade vi i vem som skulle hinna hem först! Jag cyklade och killarna körde bilen och jag va bara typ 1 min efter dom på gården!


Love har byggt med Lego en bra stund på sitt rum och nu ligger han brevid mig och läser i sin målarbok. Trött liten kille... Jag har föreslagit en cykeltur till skeppet men han orkar nog inte det just nu. Sen, säger han;-))

Lite PS bilder


Collage(inte alls ego*hihi*)



Svartvitt med färgmarkering på en detalj


Vita tänder

Ritat med blyerts, typ en skiss

Inga kommentarer: