fredag 19 juni 2009

GLAD MIDSOMMAR

Dagen började så bra med strålande sol!! Nu är det mulet och blåsigt och snart kommer väl regnet. TYPISKT!!!

Love vaknade iaf före 06 så vi låg kvar i sängen och mysade tills klockan va nästan 8. Mina fina älskade killar, vad vore livet utan er!!

Nu har pappa G och lillkillen cyklat iväg till farmors och jag har röjt lite i garderober och förråd. Nu ska jag duscha och sen köra iväg lite sopor och sen sluter jag upp sällskapet på Bvägen för grillning och umgänge.

Hoppas ni får en trevlig dag, mina kära blogger vänner.

Tänker speciellt på dej kära mums som sitter alena i Tärnaby, hoppas verkligen din dag blir bra!!


Några kort på min söte son


2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad midsommar. Hälsa alla. Just nu spricker solen fram, ska till E och fika. Tack för omtanken. Den värmde. Kram/Mums

SMÅKILLARNA sa...

GLAD midsommarfortsättning på er Love, Soffan och Göran från oss på Smultron! =)