tisdag 16 juni 2009

Feberyra på hög nivå

Inatt drömde jag att min telefon ringde. Gick halvsovandes in i köket där telefonen låg. Såg att jag hade 2 missade samtal, tryckte fram numret och det började ringa. Orolig som satan och trodde det hänt nåt allvarligt(varför skulle J annars ringa mig 2 gånger mitt i natten?!!) Kastade ett öga på klockan som va strax före 02 och då va det som om jag vaknade till. La på luren och kollade igen och insåg att det va igår kväll som J hade ringt(hade mobben på ljudlös så jag hörde aldrig att hon ringde). *Oops*

Imorse ringde J mig och frågade om det hänt nåt.

Jag - Nää, inte alls.
Hon - Men du ringde ju inatt!
Jag - ähum.... ja, just det ja! Det stämmer ju *skäms*
Hon - Jag va så trött inatt så jag tryckte bara bort samtalet.

Jag va orolig att det hänt nåt, hon va orolig att det hänt nåt......

Underbart med vänner som bryr sig!!!

Kram på dej vännen och tack för att du finns!!!!



Tilläggas bör att jag är förkyld som satan och inte sovit speciellt mycket inatt.....

Inga kommentarer: