söndag 14 juni 2009

Det va Söndagen

Lämnade av trollet på B-vägen runt 10, sen hem och fixa till mig lite. Åkte ut till Obbola och där träffade jag P och co. Gick med raska steg direkt till pysslet och där blev vi kvar en bra stund. M kom även med dit och shoppade. Sen gick jag och P en sväng och glodde på lite krimskrams. Köpte lite bröd och så ett par ljusblåa hoppadoffler. Lunch blev 3 grillade spett och vatten.
Hem och laga middag och sen iväg å hämta trollet som hostar och snorar för fullt. Gav hostmedicin som kom upp lika fort det åkte ner, han hade precis ätit en skål med bär så det va kanske inte så smart att ge det direkt efteråt. Skrek åt G som kom rusande med en handduk som jag öste över allt på. Fångade hela härligheten i händerna.... Nåja, annars går det bara fint att ta medicin, nu tar han det själv oxå!

Nu sussar lilleman så jag ska ta fram min verktygslåda och börja pyssla!!

Detta är vad jag shoppade idag!

Lite scrapgrejjer från nettans Scrapbooking4you

Smyckegrejjer från Pagoni

Lite närbilder på blingblinget

Inga kommentarer: