måndag 22 juni 2009

Blåsig Måndag

Dagen började med att trollet sa till pappan:

- vi går ut från sovrummet så mamma får sova.

Sagt och gjort så smög dom ut och lät mig sova!!

Underbara killar jag har!!

Sov till 9tiden sen hopp i duschen och sen käka frulle. Efter det så cyklade jag och Love iväg på dagis med lite leksaker som Love bestämt sig för att ge bort. Love passade även på att leka lite ute på gården med dom andra barnen.
Hem och käka lunch och efter det så byggde vi lite med lego och lekte med kameran.
Love är arg
Love är glad

Åkte sen iväg till Smultronstigen för lite eftermiddagsbus. C har fått en trädkoja som grabbarna satte sig i och drack festis. Dom kollade även in myrstacken brevid.


Tyvärr va C lite ur fas så det blev inte så mycket bus. Vi kunde ändå inte stanna så länge för jag hade en tid hos frissan. Jag va bara tvungen att ansa barret!! Nu är håret fritt från tjorv så nu känner jag mig som en människa igen.


Hmmmm...vad ska jag pyssla med ikväll då...


Inga kommentarer: