lördag 9 maj 2009

Vilken dag!!

det har varit idag! Först åkte vi på Leos lekland och busade med syrran L och hennes familj.
5 timmar va vi där!!!


Förväntansfull liten kille.


Cykla tycker Love är roligast!!

Tiger rutchkanan är oxå en favorit!


Sen när vi kom hem så står det en brandbil och en polisbil på gården. Love får provsitta i brandbilen och fick låna en av brandmännens hjälm!

Varför va batteriet slut i min kamera!!!!


Det visar sig att i en av lägenheterna(huset brevid vårat)har poliserna efter ett gripande hittat ett föremål som kan vara en bomb!! Nåt pulver som ser misstänkt ut!!

Allt står i VK.se

Vi får iaf inte vistas ute på gården och när dom sen ska köra iväg med "bomben" så spärrar dom av ytterligare. Jag och Love är ute men jag inser ganska snabbt att detta kommer att ta tid och eftersom det är sängdax snart så ber jag att få gå in. Då blir vi eskorterade av en polisman in till lght!! Häftigt värre!!! Känns som om man varit med i en taskig amerikansk actionrulle!! Jag blev dessutom telefonintervjuad av en kille från VK.se och så tar dom kort på mig(vilket jag hoppas INTE visas på hemsidan).
Helt galet!! Nu är det då över och livet går vidare utan någon explosion!


Här backar dom in "bomb-bilen", dom tog ut ämnet på baksidan av huset.



11 poliser va det som mest+bombgruppen

Här vaktar en polisman våran ingång, vi fick inte gå inne på gården när dom skulle hantera det misstänkta föremålet.

Här har dom lastat in föremålet i bilen, det kom en kille klädd i vad som såg ut som en rymddräkt och han bar på föremålet längst ut på en lång pinne.

Inga kommentarer: