söndag 3 maj 2009

pysselpysselpyssel

Imorse lämnade jag Love hos farmor&farfar så jag skulle få njuta av lite egentid.

TACK för det, ni är guld värda!!!!!

Idag har jag varit på min första scrapbooking/smyckesmässa!!! Kunde tyvärr inte vara med och pyssla men jag gick på mässan och kollade in butikerna som hade utställning. Köpte lite(läs:mycket)av varje butik. Blev inspirerad till max!!!

Sen gick jag en sväng på storloppisen på Nolia och fyndade lite pysselgrejjer.
Det va dessutom uttagning till IDOL, så mycket folk va det överallt!

Åkte förbi Maxi och handlade lite, men kom hem med ingenting!! Måste gå en kurs med T så jag lär mig handla m a t. Blir frukt, grönt, lite mejeri produkter och........... *suck* Ingen inspiration till nåt!

Efter middagen som bestod av omelett så gick jag och Love ut på gården. Han provade sin Twistcar men det funkade inte så bra. Måste köpa nya hjul som tydligen ska vara bättre att ha när man kör utomhus.
Bus i parken tills pappa G kom hem då gick vi in och såg lite TV, käkade kvällis och sen hopp i säng och somna knall och fall.

Nu blir det pyssel.....









Inga kommentarer: