torsdag 7 maj 2009

Ondare idag

och benet är mera svullet och känns tungt. Sovit dåligt inatt så jag är sååååå trött.... Men men.... vill man va fin får man lida pin;-)

Idag har G en tid hos kotknackarn inne i stan så han och trollet åkte iväg imorse. Sen skulle dom kolla på en cykel som G va sugen på att köpa. Och när dom liks va i krokarna så tänkte dom överraska farfar med ett besök på hans jobb.

I eftermiddag ska jag försöka mig ut på gården, strålande sol idag, och få lite frisk luft. Viktigt att jag rör på mig så mycket jag orkar.

Igår gjorde jag klart mitt minialbum i chipboard, blev kanon bra(om jag får säga det själv;-))
Lägger ut bilder under kategorin "minialbum".

Och inte får jag duscha heller förrän imorgon*suck* det kliar i håret och jag luktar apa! Blääää.

Nu blir det lite fil och flingor!

Inga kommentarer: