söndag 24 maj 2009

Härlig Söndag

Dagen började med att jag tog sovis till strax före 10!!! Såååå himla skönt att kunna sova ut ordentligt!!
Sen cyklade vi iväg till Björkvägen och där blev vi kvar hela dagen.

Love och pappa G grävde upp lite maskar som Love mer än gärna visade upp.




Jag rotade fram min bikini och fick inviga den idag. Härligt, men jag kan ju upplysa om att det bränner en aningens fram på bröstet nu!

Vi solade, busade och bara njöt av dagen. Loves kompis A som bor granne med farmor&farfar kom förbi och lekte. Det blev såpbubblor, springlekar och bus med Loves leksaker.


Farfar R va på ett riktigt busigt humör!!



Käkade middag och sen cyklade jag tillsammans med L hela vägen hem. Det gick kanonbra!! Han är så duktig på att cykla försiktigt på kanten och kommer det en bil så stannar han alltid.

Nu ska jag nog glo på lite TV och mysa lite med min underbara älskling.



Du & JAG för alltid!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart. Miss you all./M