onsdag 13 maj 2009

Efter dagis

gick vi hem och käkade middag. Sen kom Love på att han glömt en bil på dagis.

"mamma, jag glömde postis Per bilen på dagis(säger L med tårar i ögonen)"
"ja men då cyklar vi dit och hämtar den"

Då fick vi oss en liten utflykt och passade även på att busa lite ute i lekparken!
Love är såååå duktig på att cykla!

Sen blev det en dusch för mig, UTAN strumpan, och det va underbart. Kändes bara inte så kul att dra på en smutsig och svettig strumpa igen. *blääää* Ska tvätta den i helgen, då har det nästan gått 2v och då kan jag va utan den på natten iaf. Bara att kämpa på!!

Nu ser vi IceAge och snart är det dax för JB!

2 kommentarer:

SMÅKILLARNA sa...

Har du haft en bra dag då? Vad är JB?? =) Nyfiken i en strut är jag =)

Det blir ingen träning idag då förstår jag?

Nu måste vi ju börja komma igång snart för tusan. Ska vi ta en morgonträning någon dag och kanske ha en FAST dag för morgonträning? Maria

Sophie sa...

JB=John Blund *S*
Absolut morgonträning!!! Vi får bestämma en dag.