fredag 8 maj 2009

Blev inget pyssel igårkväll

jag klarade inte av att köra bil och att promenera upp på berget va absolut inget alternativ. Jag har fått skitont i ländryggen ffa på vä sida pga att jag går lite ojämt. Ska få en djupmassage av min käre make imorgon så kanske det fixar till sig!

Idag skiner solen och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Har redan bäddat rent i sängen, dammsugit samt dammtorkat lite. *puh* Så då va dagens piffning avklarat! Jag orkar inte så mycket heller, måste ta små micropauser mellan varven. Ska ut och gå några varv på gården oxå, måste kolla om jag kan hämta trollet på dagis annars blir det att ringa världens bästa farmor(som ställer upp i vått & torrt)som lovat hämta.

Min tvillingsyrra är i Umeå i helgen, hoppas verkligen hon har tid att komma och hälsa på!! Och imorgon kommer storasyrran och hela hennes barnaskara!!

**tänk om ni alla bodde här, jag saknar er varje dag**

Inga kommentarer: