lördag 16 maj 2009

Ännu en sån där alldeles underbar dag

Dagen började med att jag fick sovis, vaknade pigg & utvilad strax före 10!! Då åkte vi på Maxi och storhandlade. Love fick köpa sig ett Bamse spel, precis ett sånt där som kompisen O har!
Sen blev det lunch och efter det fick Love prova spelet. Då passade jag på att röja undan här inne och förbereda för kvällen grillning med Görans kompis D och hans tjej M och så deras lilla flicka M.
G åkte iväg på fotboll och kom hem vid halv3. Då hade jag och L hunnit vara ute en stund.

Love fick en rätt så stor sticka på ena knät och fick trösta sig med lite vatten.

där på mitt knä är den, mamma



Halv4 kom gästerna och då eldade vi igång grillen. Kött, potatis, fetaost röra, sallad, grillade zuccini och aubergine, samt färska champisar med färskoströra.
****mums****


Sen hade M med sig en kasse full med exotiska frukter som vi smakade på. En del va lite sura och menlösa i smaken men överlag så va de supergoda!! Första gången som jag provade vissa av frukterna.
Jag fick dessutom en superfin blombukett, TACK så mycket för den, jag blev jätteglad!!
Love fick oxå en prälle, en bil med ett tillhörande släp.

Sen hann vi ju med en massa bus, lek och fotboll oxå!






Sen åkte G och M iväg på livepoker och jag och D hem på varsitt håll och natta våra små troll.



Inga kommentarer: