tisdag 28 april 2009

Operation

Idag efter jobbet så blev det en rask prommis på 50min, kändes hur bra som helst. Fast min vänstra fot har börjat tjorva, stortån och lite runt den domnar bort när jag gått ett tag. Helskumt!! Sen gör det ont som attan när jag böjer upp foten, alltså som om jag stod på tå. Ja jag säger då det...är det inte det ena så kommer det fjärde *suck*
Fick ett efterlängtat telefonsamtal idag, jag ska få opa mitt ben om 1 vecka!!!!! Dom hade fått en avbokning och jag va näst på tur *lycka* Synd bara att jag måste gå med helbandage i minst 6v, hoppas på en sen sommar; -)) Blir sjukskriven några veckor men hoppas på en snabb återhämtning så jag på allvar kan börja komma iform till tjejmilen!!
Imorgon blir det pyssel hos P, svärmor kommer och är barnis *tack för det*

Inga kommentarer: