lördag 31 juli 2010

Dagarna går

alldeles för fort när man har semester! Tänk om man kunde trycka på paus ett tag så man inte behövde stressa så mycket för att hinna med allt man har planerat denna sommar.

Vädret har inte varit det bästa denna vecka, regn blåst och mulet. Igår tittade solen fram lite så jag passade på att lufta bikinin. Vi har bara varit hemma och haft det bra. Lekt ute på gården, plockat blåbär, hallon och smultron, varit på badhuset och myst massor inne.

Igår ville Love sova hos farmor så vi lämnade han där innan middagstid. Då passade jag på att göra absolut INGENTING! Maken åkte iväg på fotboll och jag gick och la mig sisådär halv9 på kvällen. Sååååå skönt att knappa in på lite sömntimmar som alltid ligger på minus!

Idag ska jag och Love på barnenshus och köpa födelsedagsprälle till Kusin Emmy som fyller år till veckan. Hon ska ha kalas på LeosLekland i Skeå och det ser Love fram emot väldigt mycket!

Har varit dålig på att ta med mig kameran, men det blir väl så när man inte gör nåt speciellt.

Inga kommentarer: